11. března 2012

Svatební...

Sobota byla svatební. Z holčiček jsem udělala nádherné princezny, nechaly jsme se vysadit v Hotelu Augustin na Malé Straně a poprvé se viděly s tetou Mílou... Dnešní den patřil právě jí a jejímu nastávajícímu Nilsovi.

V jejím luxusním apartmá, které mělo tři patra a ten nejkrásnější výhled na hrad, si holčičky užívaly jako princezny a já, já se také nechala "rozmazlovat". Nalíčená, načesaná, šampaňské v ruce... Pozorovala jsem zářící nevěstu a holky, které lítaly z patra do patra... Mezi tím jsem se snažila zachycovat okamžiky... Atmosféru toho dne...



Pak jsme jeli k Vltavě a nasedli do lodi, kroužili po řece, koukali na racky a přibližovali se k místu, kde byli M + N oddáni...

Bylo to krásné. Ta slova o lásce... O pravdě... Tak moc to teď prožívám. Tu pravdu, bez které láska prostě není... To je život.

Pak byla hostina o pěti chodech. Děti měly o zábavu postaráno. Bavil je kouzelník...

Poprvé jsem okusila prvotřídní pokrmy a zapila je výborným vínem. Poslouchala náderné proslovy (norská tradice) a bouchala lžící do stolu :-).

Byla tam rodina, rodina Aleše. Aleš také, i když to teď pro něj asi není snadné. Ustál to. Jsem ráda. Tak moc ráda jsem poznala jeho sestřenice. Já je viděla poprvé, ale stejně jsem měla pocit, že už je znám dávno. Stejně tak jsem věděla, že udělám vše proto, abych na tu svatbu šla. A snad i Aleš pochopil, že to nebylo o "snobismu", ale o tom, aby se sešla rodina a všichni si to maximálně užili. Já určitě, holky taky...

Kiki usnula Alešovi na rameni, odvezl ji s babičkou domů a já si s Kájou ještě počkala na dort... Nechaly jsme se pak odvézt domů... Dnes jsem si připadala jako princezna. A Míle za to moc děkuji!!! Byla úžasná. Teda ona je úžasná! A já jí přeji, ať je šťastná, milovaná a ať jí v životě provází pravda...

7 komentářů:

  1. Gábinko, to je tak hezky a pravdivě napsané. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. A fotka Gábi - princezny nebude? ;-) VAFLE

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý deň
    nie vždy nechávam komenty väčšinou si len čítam ale mám rada Váš štýl písania ide z neho taký kľud - veľmi dobre sa to číta. A keď Vás nepoznám ste mi veľmi sympatická a srdcu blízka Vaše komenty mi vždy rozjasnia deň. Prajem Vám zo srdca len to najlepšie a tak isto aj dcérkam a Vašej polovičke.
    Pekný zbytok víkendu praje Miriam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miriam, děkuji. Vždy mám radost, když se mi někdo takto "odtajní" a zanechá milý komentář. Zahřeje to u ♥. Gabro

      Vymazat