5. března 2012

Cítíte to?

Cítíte to jaro ve vzduchu? Sluníčko, sněženky, ptáci... Včera jsem zůstala úplně paf z hejna vran... To bylo něco neuvěřitelného. Stála jsem u dětského hřiště, zvedla oči k nebi a tam taková podívaná! Vypadaly, jako když letí z věžáku a nebralo to konce...


Aleše sestřenka se v sobotu vdává. Tak řeším šatičky pro družičky... A asi mám vyřešeno :-). Tyto bude mít Kája a ty samé, jen o velikost menší pošle teta Katka Kristýnce z Německa. Tak věřím, že to klapne a do pátku tu budou :-). Jen nevím, co s tím naším tatínkem... Zda půjde nebo nepůjde. Poslední dobou je takový "morousovitý" a svatby nemá rád... Oblek si vzít nechce (ten si prý vezme jen na zákaznické nebo do rakve... ten jeho černej humor!). Občas to je s ním těžké. Já tam mám fotit a mít děvčata za zadkem, to také není nic ideálního... Ještě by to mohla zachránit babička, která je také zvaná, ale v jejím případě to vidím na zakecání se někde a já se těch dvou cácor nezbavím... Zapeklitá situace. Nevěsta mě uklidňuje, že tam o holkách nebudu ani vědět (zábava pro děti i dětský minibar jsou zajištěny). Manžela mám prý nalákat na menu o 5ti chodech, ale bojím se, že ani tohle nezabere... No, necháme se překvapit!

4 komentáře:

  1. Nádherné šatičky. S chlapama jsou starosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, vše nachystej...včetně obleku, okartáčuj..vyvětrej a pověs ho na viditelné místo a nech to ostatní osudu :o)...co se týká holek, viděla bych to na Káju za zadkem :o))))

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou nádherné, nemaj chybu! Z holek budou princezny!! :-)

    OdpovědětVymazat