21. března 2012

Protivná...

Mám dnes protivnou náladu. Moje rýma tomu nepřidá :-(. Pryč je můj klid a pohoda. Padlo to na mě a já to potřebuji ze sebe dostat ven...

Včera přijela mamka. Původně jsem chtěla být doma, ale když volala Ráďa, že má hlídání, vyrazily jsme do kina na Probudím se včera. Pomohlo mi to vypnout, pobavit se, zasmát se...

A ještě jedna věc mě včera dostala. Babička Ilonka přivezla staré fotky mojí babičky Evičky, když byla ve věku Kristýnky...


Ty vlásky, ten účes... Modré oči... A narozeniny 4 dny od sebe...

6 komentářů:

  1. Ta podoba je úžasná. Na film se taky chystám, sotjí tedy za to ?

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli máš v plánu vypnout a zasmát se (zavzpomínat na dobu před převratem), tak určitě doporučuji :-).

    OdpovědětVymazat
  3. zase se budeš smát..taky bych ráda do kina, energie chybí nějak

    OdpovědětVymazat
  4. V kině už jsem dlouho nebyla, ale je správné žít a užívat si života.

    OdpovědětVymazat