4. června 2012

Já...




Mám dnes divný den. Jsem taková nějaká vnitřně rozbitá. Kdybych mohla, tak jen sedím a koukám před sebe... Nevím, třeba za to může úplněk... A nebo taky ne...

Nějak mi dnes chyběly pozitivní zprávy. Kohokoliv jsem potkala, tak vypadal zničeně, nic dobrého se mu nestalo. Babička dostala neschopenku, děda má auto v servisu... Kiki nechtěla jít cvičit...

Já vím, každý má něco. A já se těším, až se ten mráček zase odvalí...

PS: Jak se Vám líbím? :-)


5 komentářů:

  1. Ty - krásná
    a já zas měla den pozitivních zpráv.Tak nesmutni, příště se to zase otočí.

    OdpovědětVymazat
  2. PS - moc, strašně strašně moc !

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi tobě to sluší pořád...já dělám autoportrét často v duchu nejsem vidět :).

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, holt má někdo štěstí, když je fotogenickej, což já teda fakt nejsem.

    OdpovědětVymazat
  5. Gabro, jsi Kočka :-)
    A ten stav to bude asi těmi složitými partnerskými vztahy .
    U nás včera také nic moc , pětka z hospodářských plodin a pak jsem ještě doháněli úkol po spolužačkách ;-)
    Ať je dnes lépe!

    OdpovědětVymazat