12. června 2012

Andílek...



Včera jsem byla krapet rozlítaná. Potřebovala jsem si odskočit z práce. Vše potřebné nachystala a zjistila si, kdy jede bus. Měla jsem posledních pár minut. Vzala si boty, kabelku a vyběhla z MUMu... V tom slyším: "Gábi, počkej, něco tu pro tebe mám!" Otočím se a vidím kamarádku, kterou jsem dlouho nepotkala... Zaváhala jsem, zda ji neříct, že nestíhám... Že mi ujede bus. Počkala jsem. A udělala dobře. Dostala jsem krásný, ručně vyrobený, dárek. Celý den jsem ho nepustila z ruky. A kamarádka ani netušila, jak moc velkou radost mi tím udělala... ♥


Snažím se zase radovat z maličkostí... Zase bude líp...

3 komentáře:

  1. :-) takhle na celebritu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. každý máme toho svého anděla strážného :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi to je hezká "náhoda", podle všeho tě má Někdo rád..nepochybuj o tom! Jsem za tebe vděčná!

    OdpovědětVymazat