5. října 2011

Přezutí...

Podzim je tady. Léto už nám asi definitivně skončilo. Všichni plaší, že budou brzy plné pneuservisy, tak jsem v předstihu zavolala mého "oblíbeného" pana "přezouvače" a objednala se na dnešní ráno. Někteří z vás si jistě pamatují moji story, kterou jsem s ním měla před rokem...

Letos jsem si říkala, jak to objednání proběhlo hladce! Jen se mě zeptal, zda to mám na plecháčích... Ano, mám. I manžel to říkal :-). A tak jsem tam ráno přijela, zaparkovala tam, kam si to přál a když si vyndal ty mé gumy, začalo být veselo :-). Vyjel na mě, že jsem říkala, že to mám na diskách! No to mám, ale ty letní... Tak hudral zase tu jeho známou písničku... Jak to má s těma lidma těžké, že každý má něco... Každý říká něco a ono je to pak jinak... Tak jsem ho nechala vypovídat (očividně mu to dělá dobře) a s úsměvem jsem mu řekla, zda je to velký problém? Tak že prý není, ale kdybych to měla na těch plecháčích, jak jsem říkala, tak by to měl za 20 minut, takhle to bude hodina... A že když by to takhle bylo s každým, tak není v práci do šesti, ale do sedmi... Tak jsem ho zase vyslechla a optala se, co to bude stát. Prý neví, ale že nezdražoval. Dál jsem to raději nerozváděla a řekla, že si pro něj přijdu ve 12.

Když jsem tam doběhla v 11:55, vypadalo to, že tam dlouho nikoho neměl :-). Hlavně že hudral... Byl milý, ptal se, jaký to je obsah... Cena byla dokonce o 50,-- nižší než před rokem a to mi prý ještě vyndal hřebík a zalepil to... Takže vcelku spokojenost :-).

Burza se nám také hezky zaplnila. Dobré (a hlavně schopné) duše tu jsou a já jim děkuji, že se chtějí zapojit... :-)

Celé odpoledne jsem připravovala vlastní a Katky věci na prodej. Bude se mi o tom snad i zdát :-). Proto bylo pak milé odreagování v kavárně s holkama z gymnastiky. Hezky jsme si pokecaly! Děti také spokojené, jedno nové v bříšku :-). Tak to má být! Domů jsme dorazily skoro za tmy, tatínek byl zvědavý, kde se to couráme...

Poslední dobou flákám focení takového toho normálního dění kolem nás. A je mi to líto. Tak alespoň večerní cvak holek, jak si projíždí záznamy z kamery, kdy byl Kikče 1 rok a Kája hopsala po Megance :-).

2 komentáře:

  1. no donutila si mě zamyslet nad zimníma gumama. Přezouvat bude Vašek, na discích mám i zimní, což není výhoda. S pánem z autoservisu bych měla větší jistotu, že do zimy budu jezdit na správných gumách :)

    OdpovědětVymazat
  2. JO, tak Vílo tohle jde ještě pořád mimo mně. Jsem ráda, že udržím stopu a nějak to zapíchnu ale tuším, že se budu muset probojovat k dalším potřebnostem kolem toho našeho bručouna. Holky jsou fajn..dnes na nás nadšeně volaly a Kristýnka se muchlala s Holynkama jedna radost a komentovala, že Eliška se pejsků bojí ale to já ne, říkala :o)

    OdpovědětVymazat