9. října 2011

Neděle je od slova nedělat...

A jako naschvál jsem se dnes zastavila až v 9 hodin večer a můžu říct, že jsem totálně KO.

Ono už včera, když jsem přišla vyšťavená z burzy, mě čekalo doma překvápko ve formě návštěvy, která u nás i přespala... Ráno bylo proto krapet hektické, neboť jsem nestíhala, co jsem potřebovala.

Při focení s Luckou jsem se vyklidnila a dokonce měla čas si dát i čaj, neboť Marcelka s rodinou hledali MUM nejprve v Krči :-). Pak ještě dopátrat to správné telefonní číslo a mohli jsme si užít moc fajn focení! :-)

Monča, další v pořadí, psala, že nestíhá, tak jsem jí rovnou řekla, ať dorazí ještě o něco později. Prostě to vše na sebe hezky navazovalo :-).

No a když jsem začala uklízet světla, volala teta Katka, že budou za chvíli u nás :-). Moc ráda jsem je viděla! Já je vždycky ráda vidím... Jen dnes jsem asi musela vypadat dost vyšťaveně :-D. I Alex na mne soucitně koukal a ptal se, zda nemám moc práce :-))). Měla jsem ohromný hlad (kachnu u babičky Vierky jsem bohužel propásla...), a tak jsme domů nanosili tašky a vyrazili do Mondi, kde jsme si dali něco dobrého na zub a dorazil za námi i Aleš s holkama. A já se jim bohužel musela zase předčasně vytratit, neboť ještě čekalo vyplácení burzy.

To vám bylo letos hadrů! Ufff...

A fotečky, ty budou zítra. Musím se jít vyspat!

PS: Káje vypadl druhý zub :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat