25. srpna 2011

Hlásím návrat ztracené dcery...

Nestíhám. Skončil klid a pohoda prázdnin. Začíná ten správný kolotoč. A já jsem za to ráda. Už se dokonce těším, až budou holky chodit do školky a já pracovat...

Momentálně makáme v MUMu. Nic není hotové. Dnes jsem jela koupit nový koberec a lino a zítra nám ho dovezou. Podařilo se mi zajistit podlaháře, který nám ho příští týden položí. S MUMínem to vypadá bledě :-(.

Po večerech dělám fotky. Udělala jsem si totiž takovou minidovolenou. Nechala děti doma a jela do Hlinska a jeho okolí fotit... Čekalo tam na mě pár rodin a jeden zamilovaný pár, který mě tak krásně dobil energií.

Vracela jsem se v pondělí večer, jela přes Seč a před sebou měla nádherné zapadající slunce... Ty kopečky, louky, pole, zámky a zříceniny... Já hudbu na plné pecky a drandila jsem si to v mé kytičkaté nádheře směr Praha :-).

Lucy mi umožnila relaxovat, koupat se v bazénu a mít kolem sebe spoustu zvířat (psy, štěňata, ovce, kachny, kocoura...). Šly jsme se kouknout do lesa na jezírka, zajely do Ležáků, kde na mě dýchla tichá atmosféra daného místa... Nedávno jsem viděla Lidice, tak to byl pro mne takový silný zážitek...

Žádné komentáře:

Okomentovat