15. srpna 2011

Dovolená...

Holky byly od soboty s babičkou ve Zlivi a dle zpráv si to moc užívaly. Ve středu ráno jsme vyrazili směr jižní Čechy i my (já, Aleš a Minie s Benjiem). Benjieka jsme vyhodili u babí a na chvíli se pomazlili s holkama. Dojalo mě, když jsem viděla, že Káje vypadl první zub. Hlásila, že si ho sama vytrhla ve vlaku, když jely z ČB...

Všechny tři mluvily najednou a já nevěděla, koho dřív poslouchat :-). Opravdu vypadaly spokojeně. S dobrým pocitem jsme je tam nechali a jeli za Lenkou a Martinem.

Jooo, další dva dny bez dětí byly parádní! Výletili jsme (prošli si náměstí v ČB), dali si výbornou kávičku s minizákuskem, grilovali jsme a zajeli se podívat na parcelu, kde bude brzy stát Lenky a Martina baráček...

Šemík, kam se podívám :-D

V pátek už jsem cítila, že se na ty své dvě cácorky vyloženě těším a že už je chci mít u sebe...

Po deseti minutách, co jsme si je přebrali, jsem říkala něco jiného :-D.

Ten den jsem čekala, jaké bude počasí. Vypadalo to nadějně, a tak jsem holkám slíbila, že je večer vezmeme na POHÁDKOVOU ZOO. Byl to pro ně zážitek...


V sobotu jeli chlapi brzy ráno na ryby. A také byly ve Zlivi Slavnosti mrkve. Zlivákům se totiž říká "Mrkvani". Prý se kdysi kolem kostela pěstovala mrkev. I na ceduli označující město ZLIV byl nalepen nápis "MRKVANOV" :-D. Další fajn akce pro holky. Pro mne také, potkávala jsem tu staré známé (jen musela připomínat, kolik let jsme se neviděli :-)). Kikinka usnula během představení rytířů Alešovi na krkem. Položila si na něj hlavičku a spala. Aleš říkal, že když měl poprvé "ofinu", ptal se jí, zda spí. Prý ho pohladila po tvářích a řekla: "Nespím..." A zalomila to :-D.


Nám vyhrávala muzika až do jedné ráno :-D. Akce to byla dlouhá a my měli otevřenou ventilačku směrem na náměstí :-).


V neděli jsem zažila krušnou chvilku. Večer courala Kiki, která nemohla spát, pro pití. Vždy si jednou cucla a šla... Když se byla napít podruhé, řekla jí Léňa, že už to stačí, aby se nepočůrala... Uklidnila jsem ji, že snad ne, že jí se to vážně nestává :-).

Nicméně Léni slova mi uvízla v hlavě, a tak, když se Kiki v noci probrala, vzala jsem jí na záchod. Brečela, že se jí vážně čůrat nechce a že se nevyčůrá. A co myslíte??? Probudila jsem se a okamžitě vyskočila na nohy. Měla jsem mokré pyžamo a první, co mě napadlo, bylo, že jsem se počůrala já... Mokrá byla i Kiki. Nevěděla jsem, co v tu chvíli dělat. Kiki nechápala, co se děje, Minie se rohodla, že bude tedy také vstávat a já bych se v ten moment nejraději propadla a nebo se alespoň roztrojila, aby jedna čtvrtka mohla jít se psem, druhá osprchovat Kiki a ta třetí uklidit tu nehodu :-(. Mozek mi stál a já nevěděla co dělat. Pobíhala jsem se psem v ruce, aby i ten náhodou neudělal loužičku. Snažila se u toho Kristýnku svléknout a dát ji do sprchy... Naštěstí byl vzhůru i Martin, a tak dostal za úkol vyvenčit psa.

Pak jsme hledali fén a zjistili, že si ho vzala Lenky mamča s sebou na dovolenou. Psala jsem tedy sousedovi, kámošovi z dětství, zda by mi ho nepůjčil. Ten, že je na vodě... Tak pak jsem probudila telefonem moji tchýni a za úplatu (čerstvých rohlíků k snídani), jsem si běžela pro fén k tetě Jitce. Trošku adrenalin takhle po ránu.

Dopoledne se tedy uklízelo, fénovalo, balilo a když jsme vše narvali do auta, jelo se grilovat na zahrádku a naposledy si vymáchat nohy v Mydláku.

A pak už jen cesta domů...

1 komentář:

  1. no pěkně veselo..my zatím ještě na chalupš s plenou, tady bych neusušila...ale už je to tak jednou dvakrát do týdne jen...úspěch.-)na tu bídu.

    OdpovědětVymazat