22. července 2011

Pondělí v Orlických horách

Ráno si nemůžu vzít ani podprdu, jak jsem mě pálí ramena. I kabelka přes rameno je pro mne utrpení.

Mamka stále kašle, a tak ji vezu k místnímu doktorovi. Nikomu se ten její kašel nelíbí. A do toho všeho jí luplo v kříži, když v předklonu zakašlala. Opravdu pěkný pohled na babičku... V čekárně je tak plno, že jedu nakoupit a za holkama. Lépe počkat u tety. Před 12. hodinou volá babička, že snad už bude na řadě, a tak beru děti, že si zatím projdeme Jablonné a sraz bude u lékárny.

Babička nadšená z přístupu místního pana doktora. Méně už z přístupu lékárnice, která, když kostelní zvon bimbal poledne, zamkla a to, že máma bere zrovna za kliku, ji nezajímalo...

Po obědě balíme deštník a gumáky a razíme na výlet. Naším cílem jsou kozy v Českých Petrovicích, Zemská brána u poslkých hranic a kostel v Neratově.

Užíváme si to...

Na Zemské bráně oceňuji nápad, vzít s sebou gumáky. Holky můžou v klidu lovit v Divoké Orlici kamínky pro babičku. Kiki v jednu chvíli zahlásila, že má mokro v botě... Jsem v klidu, mám náhradní ponožky i boty... Jen mě tedy následně zarazilo, jak moc "mokro" tam bylo :-D. Vodu měla až nad kotník, ale v klidu si lovila kamínky dál...

Další zastávka byla v Neratově, kde je nádherný kostel Panny Marie. Byl za války celý zničený a teď je po rekonstrukci. Má to tam neuvěřitelnou atmosféru. Zvláště to denní světlo (střecha je ze skla)... Prošly jsme si i hřbitov. Hřbitovy mě přitahují už od mala a vidím, že i Kája zdědila tuhle mou úchylku :-).

Cestou zpátky zastavujeme na čůrání. Nacházím čtyřlístek...

Holky večer přepadá velký stesk po tatínkovi. Tak mu alespoň každý večer voláme a hlásíme, co jsme dělaly... Vždy ho pobavíme :-).


1 komentář:

  1. Krásné fotky! Náš Jára je na táboře kousek od Jablonné, v Čenkovicích:-) Je tam moc pěkně. přejí ať je mamince brzy líp!

    OdpovědětVymazat