9. července 2011

"Coooo?"

Už vím, proč je Kiki "hluchá" :-). Původně jsem to sváděla na to, že má "vypnuto" a prostě nás slyšet nechce. Poslední týden ale nabírala i na volume, když nám chtěla něco říct. Na všechno se ptala 2x:"Cooo?". Když jsem jí to opakovala potřetí, měla jsem chuť jí říct: "Nic!!!"

Všiml si toho i tatínek a řekl, že s ní na to ORL prostě musím. A tak jsem v pátek vyrazila. Říkala jsem si, že jsou prázdniny a že tam nikdo nebude. Asi si to říkala celá čekárna :-D. Káju naštěstí hlídala Vendy s bráškou, a tak jsem je nemusela tahat obě.

Výsledek - neslyší, protože to má v ouškách vpáčené (zánět sluchové trubice). Dostala tedy atb a ve středu kontrola.

Cestou domů jsme ještě nakoupily, abych mohla nakrmit tu hladovou smečku, co nás doma čekala. Vendy mě ještě poprosila, zda bych jí nemohla nabarvit vlasy. Chtěla se stát "blondýnou" a vážně to nevypadalo dobře. A tak jsme pak ještě rychle zajely koupit přeliv, kterým jsme to její "dílo" trochu zachránily :-). Kuba, Kája a Kiki zatím se stopkami čekali doma. Měly jsme za úkol být za 10 minut zpátky. Kdyby ne, musely jsme běhat 10 koleček po zahradě (dobrá motivace, abych je nemusela všechny cpát do auta).

A tak jsem si pak zahrála na kadeřnici. Vzala jsem nůžky a ještě Vendy před barvením ostříhala. Asi jsem se minula povoláním... Stříhání by mě tak bavilo!!! Kája během toho upravovala Kubu (tatínkovi chybí půlka gelu na vlasy). Třeba se ona jednou vydá tímto směrem. Sklony k tomu má :-).

A aby nás nebylo málo, dorazila ještě Hanka s Lucinkou... Navečer jsem pobalila saky paky a vydala se k našim. Další čtvrt rok za námi a DPH volá... A tatínek si doma užívá holky i psy. Věřím, že to zvládne skvěle (zahrada je holt zahrada :-)).

1 komentář: