2. listopadu 2011

:-)

9/365 Co mě dnes potěšilo:
- že u nás byl v noci zase skřítek (našla jsem ráno naklizenou kuchyň) :-)
- a že mi "tiskárna" sama vytiskla nápis "Miluji tě" :-)

To se u nás dějou věci!!!

12 komentářů:

  1. NO.., že by za Aleška mluvila tiskárna? Jo Vílo a skřítka pošli k nám...i mlíčko mu nelejeme...nebo pivo?

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych vašemu skřítkovi poslala adresu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, u nás byl taky včera v noci uklízecí skřítek :-D (a dokonce dal i vyprat prádlo)

    OdpovědětVymazat
  4. sakra, já mám doma IT a tiskárna nám nic takového netiskne... asi potřebuju koupit novou nebo nového? :-)))

    ..to je krásný!! miluju tyhle neotřelé a zfilmováníhodné nápady ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. :o).JJ kdo umí ten umí,kdo neumí ten jen čumí.
    Sím pošli svého skřítka k nám a dej link kde se dá taková tiskárna co máš doma sehnat :-) !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tiskárna je stařičká, asi už nějak "blbne" :-D.

    A skřítka, toho si musím začít hýčkat. Dlouho se tu u nás totiž neukazoval...

    Gabro

    OdpovědětVymazat
  7. No tak to se mi vyloženě líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Beru skřítka i s tiskárnou... To je náádhernééé, tiše závidím.

    OdpovědětVymazat