3. srpna 2012

Vše nejlepší...

Dnes má můj tatínek narozeniny. Je to LEV a vždy byl na toto znamení hrdý... Chodila jsem takhle po Brunsbüttelu a přemýšlela, co mu koupím... Blesklo mi hlavou, že by to chtělo nějakého lva... Šup! A byl přede mnou ve výloze :-).

Pani prodavačka se mne ptala, zda to je dárek a chci ho zabalit. Ráda jsem nabídku přijala. První metoda balení se mi však zdála nevhodná pro zpáteční přepravu dárku v kufru. Asi by to nevypadalo po vyndání hezky... Proto jsem svou tak trochu "oprášenou" němčinou vysvětlila, že to není dobrý nápad... Žádný problém. Odmotala kus nového balícího papíru a že zkusí jiný postup. Mezi tím pro mne přišla Anička, že už potřebují jít a co že to tam celou dobu dělám... Řekla jsem jí, ať jdou beze mne, že to asi ještě chvíli potrvá. Otočila jsem se a tam krásně zabalený dárek s růžovou mašlí :-D .

Přišlo mi to vtipné. Ještě nikdy jsem taťkovi nedala tak sladce zabalený dárek :-D. Pobavila jsem se. I on, když jsem mu ho předávala...

A tak ještě jednou: Všechno nejlepší k narozeninám, tati! Mám tě ráda! Gábi

Žádné komentáře:

Okomentovat