24. srpna 2012

Svatební den...



Z dovolené jsme se vracely již včera, abych mohla dnes Míše nafotit svatbu... Mám svou práci ráda, baví mě zachycovat emoce... Poznávat nové lidi... A rozdávat radost. Opět mě dnes zahřálo, když mi nevětsta řekla, že se na mých fotkách líbí sama sobě... A o tom to je... ♥

Holčičky budou zítra u tatínka a já budu pracovat na fotkách... Prázdniny se nám pomalu chýlí ke konci a my máme v plánu ještě navštívit tetu Jarku. Když vše půjde, jak má, v neděli zabalíme a vyrazíme. Letošní léto si užíváme, jak jen to jde. Holky mají o zábavu postaráno. Není čas se nudit. Ještě pár dní a začne opět ten známý kolotoč - škola - školka - práce... Na Káje je vidět, že už se těší. Kiki se už také ptá, kdy už půjde do školky... A já? Já už také potřebuji nějaký ten pravidelný režim :-). A myslím, že i Minie se těší na ta klidná dopoledne, kdy bude moci nerušeně spát :-D.

3 komentáře: