31. května 2012

Sedmiletá...

...prohlídka nás dnes čekala u pani doktorky. Váha ukázala 20,8 kg a na výšku bylo naměřeno 119 cm. Tlak v normě. Slyší dobře (což mě překvapuje - doma to tak nevypadá). Oči také dobré. Sestřička ji postavila ke stolu, šla do vedlejší místnosti a začala jí něco ukazovat. Kája si měla zakrýt jedno oko a hlásila: "5, 2, 8, 9..." Výborně, druhé oko... K: "A, D, S, B, K..." Najednou se začala kroutit. Věděla jsem, že to není tím, že na to nevidí, ale tím, že to písmenko nezná :-D. Tak jsem zasáhla a řekla, že ještě nechodí do školy, zda by mohla sestřička vybrat jiné písmenko... Pobavila jsem tím i pani doktorku. Prý netušily, že chodí do školky, když to tam tak sázela...

Odcházely jsme s pochvalou a zápisem v průkazce "ZDRAVÁ" a "ŠIKOVNÁ" :-).

A já si dnes užila prima dopoledne na Vyšehradě. Vyzkoušela jsem si, jaké to je, být na druhé straně fotoaparátu :-). Větší jistotu cítím za hledáčkem, to jsem frajerka! Každopádně děkuji a doufám, že jsem do toho moc nekecala... A těším se na výsledek...

Žádné komentáře:

Okomentovat