24. května 2012

"Co kafíčko? Dnes volno..."


H+K+N+K = ♥

Blikal na mě. Skype. Ha! Teta Aranelka! Hurá! Mám hodinu čas a uvidím tu krásu...

Jen tak ze slušnosti se ptám, zda mohu vzít i děti. To jsem ještě netušila, že vezmu rovnou 4! :-D. Ale díky Káje, která je teď za úžasnou chůvu, jsme si i to kafíčko vypily... A pár slov, než se Pepíček vrátil, prohodily :-).

"Naše" podlaha je líbivá i u Karásků a jejich bílá je prostě in. A bude i za pár let... Dávám palec nahoru! Líbí :-).

A dnes se musím pochválit a nejen sebe, ale i Kristýnku. Za její statečnost a ochotu spolupracovat s pani zubařkou. Opravovala jí zoubek. Držela, byla úžasná.

Pani zubařka je na druhém konci Prahy. V té části, kam jsem měla zavézt i Digi TV, které jsem nedávno zrušila. Můj manžel mi před týdnem nabídl, že to zařídí, že bych to těžko našla... A tak jsem to vzala jako výzvu. Najela na mapy a nastudovala cestu a Digi odevzdala :-). Je pravda, že najít halu nebylo snadné. Protože jaksi chybělo označení. A tak jsem jela "počuchu". A když už jsem si řekla, že bez zeptání se to neobejde, zastavila jsem před halou, kde bylo na papíru A4 malým písmem napsáno DIGI TV :-D. Odevzdáno!

Cesta zpátky byla také dobrodružná. Ač jsem si myslela, že vím, kam jedu, byla jsem někde, kde jsem nikdy nebyla :-D. Zezadu se dvojhlasně ozvalo: "Maminko a víš kde jsme?" Popravdě jsem odpověděla, že nevím, ale že chci jet tudy a moc se mi to tu líbí :-D. Projely jsme kolem rybníčku, vydaly se cestou z kopečka... A najednou jsme byly přesně tam, kde jsem si celou dobu myslela, že budu, když pojedu doleva :-D.

2 komentáře:

  1. Gábi, šikovná jsi! A tu kávičku ve společnosti Aranelky tiše závidím, to bylo určitě moooc fajn. Třeba to někdy vyjde a sejdeme se všechny i s Ivou ( s tou se zase brzy sejdu na kávičku já, heč!). Je to fajn, mít virtuální přítelkyně s kterými je o čem povídat i na živo!
    Přeji vám i statečné slečně (tedy oběma holčičkám)hezký víkend,
    Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi my už si umíme říct v rekordně krátkém čase hodně ...jestli my nejsme přítelkyně :o))))...ta vaše podlaha nám sluší víc než bych kdy řekla ..a bílá jednoduše musí být nadčasová jinak uvidí :o)))

    OdpovědětVymazat