29. dubna 2012

Víkend...

Teploty trhají rekordy. Jaro se ani neohřálo a hned tu je léto. Náš oblíbený zmrzlinář zahájil sezónu. Došlo mi, že jsem Káje nedala s sebou opalovací krém. Nenapadlo mě, že budou takové tropy. Kiki myje mořské paně vlasy pěnou. Koupaly jsme se spolu. Mám ručník na hlavě a jsem líná si jít vysušit vlasy. Holynky jsou zalezlé pod postelí a Minie zaujala místo v manželské. Jsem unavená. Mám za sebou fotovíkend. Užila jsem si cestu tam a zpátky. Baví mě řídit! Taky poznávat nové lidi. A že jich tento víkend bylo! Každý ve mně zanechal určitou stopu...

Musím promazávat. To je dnešní žába, kterou splním. Pak vyvenčíme psí smečku a půjdeme se válet. Měla bych uvařit něco k večeři. To nedám. Bude muset stačit studená. Zítra bude oběd u našich. Možná už budou i koťátka. Kikče se nechce z vany. Bude mít varhánky. Já už chci spát...

Žádné komentáře:

Okomentovat