10. prosince 2011

Sobotní focení...

Dnešní focení bylo plné dětí... Plné svéhlavých dětí :-). Zlatá miminka, která leží (případně sedí) a nikam neutíkají...

Opět se mi potvrdilo, že je vše, jak má být. Včera mi odřekla jedna paní focení... Nejprve jsem byla rozladěná (určitě to mohla vědět dřív) a chtěla jsem za ni sehnat náhradu (jen takhle na poslední chvíli se to nikomu nehodilo)... Po druhém focení jsem byla vyloženě ráda, že už mě další dnes nečeká :-).

Zlatá babička Vierka nás pak pozvala na oběd. Uvařila Aleškovi knedlo vepřo zelo. Jen kdyby dnes nebyl takový bručou :-(. Včera byl zapíjet narozeniny s lidma z práce a dnes tu bubákuje. Není mi nejlíp, a tak se to bez zvýšeného tónu hlasu neobešlo...

46/365 Co mě dnes potěšilo:
- zjištění, že mám s cizími dětmi vážně velkou trpělivost :-D
- že si snad od zítra začnu užívat vánočního klidu a pohody...

Žádné komentáře:

Okomentovat