21. září 2011

Běž Foreste, běž...

Jsem zase v tom svém koloběhu a musím říct, že mi to vyhovuje :-).

Dnes jsme vstávaly hodně brzy. Karolínka už musela být ve školce v 7 hodin. Jeli na celodenní výlet do Perníkové chaloupky. Včera, když jsme šly ze školky, tak pomalu brečela, že tam nepojede. Nedalo se s ní mluvit. Na dotaz, "proč" neuměla odpověď. Prostě si trvala na svém, že nejede!!!

Cestou domů jsem se jí snažila vysvětlit, že jí tam nikdo nebude do ničeho nutit (bála se "skluzavky do pekla", kterou si pamatovala, když tam byla před rokem). Že už je snad dost velká, aby věděla, že to není opravdové peklo... Tím náš rozhovor skončil. Nechala jsem jí a doufala, že jí dojde, že se vážně nemá čeho bát.

A ono jí to asi vážně došlo :-). Odpoledne prohlásila, že teda pojede a mohly jsme jít koupit maso na řízky... Ráno se už vyloženě těšila a po příjezdu byla nadšená. Že prý jela "do pekla" hned 3x! Spadl mi kámen ze srdce.

Z výletu se vrátili až v pět hodin, a tak jsme si s Kiki udělaly hezké odpoledne. Zašly si na zmrzku, k tetě Aranelce na kávičku... Minie si hrála s Holynkama a bylo nám moc fajn. Měla jsem i chvíli, abych stihla dodělat fotky ze včerejšího focení. Bohužel mi během toho Kiki usnula, a tak tu teď ještě "straší" a pokud ji neklepnu paličkou, tak tu bude blbnout hodně dlouho...


Je večer, přišla k nám babička Vierka udělat objednávku. Kikina narvala do Minie krajíc chleba, tak beru psy a jdu s nima raději ven. Minie je tak nafouknutá, že by mohla létat. Chvíli před tím mi píše Radka, že se kamarádce ztratit Yorkšír a slyší na jméno Forest...

Vyjdu před barák a vidím Foresta! Volám na něj, mlaskám, pískám... Forest běží dál... Druhé kolečko kolem věžáku... To už naháníme páníčky. Mají obsazeno. Když dorazili, byl už Forest v háji :-(. No jo, no, když mu dají takové jméno, nemůžou se divit, že?!

Tak snad se brzy najde...

PS: Forest se našel!!!

1 komentář: