4. června 2011

Sobota

Dopoledne:

Sedím a jsem tichý pozorovatel. Pozoruji naši rodinu.

Tatínek, ten se dal do výroby domácí tatarky (Leni, díky za recept). On když něco dělá, tak to stojí za to. Jeho práce je precizní a nikdo by to neudělal líp :-).

Pozoruji holky... Kája se oblékla dle svého vkusu. Džínové kraťasy vel. 3-4 roky a tílko Hello Kitty vel. 7-8 let. Pomohla vybrat outfit i Kikče. Ta si to nechala jen na venčení psa. Zelené tričko s krátkým rukávem a džínové kraťasy asi nejsou jejím oblíbeným oděvem. Po příchodu domů letělo oblečení dolů. Růžové tričko s dlouhým rukávem a džíny, to je to pravé! Čekám to dohadování, až budeme chtít jet k babí...

Minie, tu pozoruji nejčastěji. Vidím, jak ze dne na den roste a mění se. Hledám v ní známky agresora a vážně tam nejsou :-). Dnes pojede zase na natáčení, hvězdička naše.

Večer:

Holčičky spí. Minie spí u páníčka (ať říká, co chce, je na ni pyšný a ona ho miluje) a já dávám dohromady dnešní fotky.

Cítím se jak mičuda. Dnešní den byl náročný, co se konzumace dobrého jídla týče. Grilovalo se v poledne, grilovalo se odpoledne a nějak nebyl čas "vytrávit" :-).

Děti řádily celý den jak černé ruky. Kamarádi se jim tam střídali (od Emičky s Viktorem počínaje po Anižku, Vénu, Elišku, Lucinku a Elišku II. konče). Zajímavé, že holčičky v drtivé většině převažují :-).

Minie dnes nakonec netočila. Vybrali si její starší ségru Čikinu, neboť je Mini Minie stále "záprtek". A já měla pocit, jak už vyrostla :-). Když jsem viděla "ségru", došlo mi, že fakt ne...









1 komentář: