17. května 2011

Muffiny...

Jsme doma, Kája má zánět dutin. Dlouho kašlala, nic nepomáhalo, tak jsem se včera rozhodla zajít k doktorce. V sobotu měla totiž odjet na školku v přírodě. Tak pro klid duše...

Na poslech čistá, bez teplot. Poslala nás na ORL. Tam nás poslali na RTG. Když nám sestřička předávala rentgen a ukazovala Káje, kde a co má, tak jsem zažertovala, že má konečně pořádnou fotku :-D.

S touto fotkou jsme se vrátily na ORL a ortel zněl - zánět dutin. Pani doktorka nám nasadila atb a když jsem se tiše zeptala, zda je šance v sobotu odjet na školku v přírodě, zatvářila se na mne dost pohoršeně. A pronesla: "Dítě vám tady 3 týdny kašle a vy ho chcete hned po dobrání atb poslat na školku v přírodě?!!" Dobrá tedy, v sobotu určitě neodjede. Je tu ještě šance, že v pondělí po kontrole (a v případě ustáleného počasí) by to šlo. Takže pokud neseženeme náhradníka (se kterým to vypadá dost bledě), asi to tak dopadne.

Kája překonala počáteční zklamání. Možná je i ráda. Nechávám to otevřené...

Každopádně nás čeká týden "domácího vězení". Tak pro zpestření vaříme a pečeme... Dnes to byly muffiny s jablky a čokoládou. Mňam!





První várku muffinek plnily holky. U té druhé jsem to vylepšila, nalila do formy na bábovku a máme hotovo :-D.

1 komentář:

  1. tyhle fotečky jsou taky mňam..a holky prvotřídní modelky :)

    OdpovědětVymazat