9. července 2012

Ta úleva...

Tak mám na čtvrt roku zase klid. Už i taťka má hotové DPH! Kdyby tak hladce šlo všechno!

Navečer na mě padla zase ta nálada, které byste dali VSTUP ZAKÁZÁN, jenže ona se stejně prodere a žere vás...

Mohla jsem si vybrat. Nechat se zřát, nebo před ní zkusit utéci. Zvolila jsem druhou variantu. Vzala psa a foťák a šla lovit mraky... A že byly dnes krásné...








A ulovila jsem i nějaký ten hmyz! :-)

Terka podala zprávu od moře. Dnes se bylo na Makarské nakupovat... Korálky, kabelky... Super, tak hlavně že jsou všichni spokojení :-). Těším se na ně, holky moje... ♥

2 komentáře:

  1. A dobřes udělala. Tohle je ten nejlepší lék na splín, který mi pomáhá. Krásné léto i Tobě:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Lov se vydařil..splín odplul s mraky, taky "utíkám" do svých míst nebo na brusle a s pěknou muzikou do uší.

    OdpovědětVymazat